Кременчуцька загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів №1
Кременчуцької міської ради
Полтавської області
Методична робота
Меню сайту

Форма входу

Наші партнери

Пошук

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 2019-09-19, 3:53 AM


                                                                                            Структура методичної pоботи

 
   Педагогічний колектив школи  працює над науково-методичною проблемою:

  «Всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових та фізичних здібностей, 
   виховання високих моральних якостей»
 
 Основні напрямки методичної роботи:
  • ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
  • надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю;
  • пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
  • покращення роботи з обдарованими дітьми;
  • вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально ­ виховний процес.
  Організація методичної роботи:
  • діагностування методичної роботи;
  • самоосвіта педагогів;
  • діяльність шкільних методичних об’єднань;
  • діяльність творчих груп;
  • співпраця з ВНЗ;
  • наставництво;
  • творчі звіти вчителів.
                  
 
  Основні форми проведення методичної роботи:
  • засідання методичних об’єднань;
  • взаємовідвідування уроків і позакласних форм роботи із школярами;
  • творчі зустрічі з колегами по фаху;
  • відкриті уроки;
  • методичні оперативні наради;
  • лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.
                 
 
 
                                                             Структура методичної роботи
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
             Шкільні методичні об'єднання
 Завдання:
  • робота над науково ­ методичними проблемами;
  • самоосвіта;
  • відкриті уроки;
  • предметні тижні;
  • предметні олімпіади;
  • предметні конкурси;
  • залучення учнів до роботи в МАН .
 
 
 У школі створені та діють методичні об’єднання:
  • вчителів іноземної мови (головa м/о- Розпоп Н.Б.);
  • вчителів математики ( головa м/о- Скірченко А.В);
  • вчителів фізики, біології, хімії (головa м/о - Григоренко М.Ю.);
  • вчителів російської мови, світової літератури ( головa м/о- Радченко С.А);
  • вчителів української мови та літератури ( голова м/о-  Слоква І.В.);
  • вчителів історії , правознавства, географії (голова м/о- Яковенко Л.А );
  • вчителів початкових класів ( голова м/о- Жовтюк Т.Б);
  • вчителів естетичного виховання( голова м/о- Суханова У.В.);
  • вчителів фізичного виховання ( голова м/о -Ралко А. В);
  • класних керівників ( голова м/о- Португальська О.В).
           Творчі, динамічні групи:
  • динамічна група з вивчення питання наступництва;
  • динамічна група з вивчення питань підготовки засідань педагогічної ради;
  • динамічна група з підготовки письмових завдань для проведення директорських контрольних робіт;
  • динамічна група з підготовки матеріалів до проведення предметних олімпіад.
      Завдання:
  • вивчення питань та підготовка засідань педагогічної ради;
  • робота над завданнями моніторингу якості навчальних досягнень учнів;
  • підготовка та проведення нестандартних уроків; вивчення питань наступності;
  • організація змістовного дозвілля школярів.
З метою накопичення та впровадження особистого педагогічного досвіду організовано роботу творчих груп вчителів:
  • іноземної мови з проблеми « Європейське мовне портфоліо»( керівник- Розпоп Н.Б.)
  • з проблеми « Впровадження інформаційно- комунікаційних технологій у навчальну діяльність школярів» ( керівник-Короткова Н.М.)
Завдання творчої групи вчителів «Європейське мовне портфоліо»:
  • створення умов для особистісного розвитку членів групи, їх самореалізації;
  • формування педагогічної рефлексії членів творчої групи;
  • розробка зразків з ведення мовного портфоліо;
  • підвищення мотивації учнів до вивчення іноземної мови;
  • пошук і систематизація прогресивних ідей, що сприяють удосконаленню викладання іноземної мови в 2-11 класах;
  • створення бази даних із застосуванням методу портфоліо на уроках іноземної мови.
 
 
Завдання творчої групи вчителів творчої групи "Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальну діяльність школярів":
  • створення умов  для особистісного розвитку членів групи. їх самореалізації;
  • вивчення психолого-педагогічних, методичних аспектів використання комп'ютерів у процесі навчання;
  • пошук творчих ідейЮ що сприяють удосконаленню викладання навчального матеріалу;
  • розробка комплексу методичних рекомендацій для провдення уроків із застосуванням ІКТ;
  • розробка уроків з використанням ІКТ.         
                                                            Перспективний педагогічний досвід
 
                               Форми та методи роботи:
 
З узагальнення ППД                                                         З розповсюдження ППД 

                                                                                                                                                                             ярмарок педагогічної творчості 
   звіт-презентація                                             лабораторія інновацій
   розробка проекту                                           майстер клас
   творчий захист                                               круглий стіл 
                                                                       конференції

Вивчення та впровадження через:

 - взаємовідвідування уроків;

 - організацію наставництва;

 - методичні семінари;

 - заняття школи педмайстерності.

 

 
 
Copyright MyCorp © 2019
Зробити безкоштовний сайт з uCoz